.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان پخش سریال جدید مهران مدیری

قائم‌مقام مدیر شبکه سه زمان پخش مجموعه "قهوه تلخ" مهران مدیری را در صورت آماده شدن بعد از ماه محرم اعلام کرد و از پخش‌های مجموعه‌هایی در ماه محرم و بهمن‌ خبر داد.

هاشم رضایت درباره زمان پخش مجموعه تلویزیونی "قهوه تلخ" به کارگردانی مهران مدیری به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه نسبت به کارهای قبلی مدیری لوکیشن‌های متعددی دارد و کار سنگینتر است، به همین دلیل در صورت آماده شدن، این پروژه 90 قسمتی بعد از ماه محرم پخش می‌شود و اگر به موقع آماده نشد، پخش آن را به نوروز 89 موکول می‌کنیم.

وی درباره زمان پخش مجموعه‌ "خرده ستمگران" که پارسال تیزر آن پخش شد اما هنوز روی آنتن نرفته، توضیح داد: زمان پخش مجموعه‌های تلویزیونی در شورای شبکه سه بررسی و بعد از آن مشخص می‌شود. علاوه بر آن پخش هر مجموعه منوط به شرایط جامعه هم است. مثلاً اگر "رستگاران" در فصلی دیگر روی آنتن می‌رفت، ممکن بود مخاطبان زیادی نداشته باشد.

قائم‌مقام مدیر شبکه سه ادامه داد: پارسال هم قرار بود مجموعه "خرده ستمگران" روی آنتن برود، اما اعضای شورا صلاح ندیدند این مجموعه فصل زمستان پخش شود، به همین دلیل پخش "خرده ستمگران" و "بانو" به زمانی دیگر موکول شده و در نوبت پخش است.

رضایت گفت: برای ماه محرم و بهمن هم مجموعه‌هایی برای پخش در نظر داریم. با توجه به اینکه دو قسمت مسابقه "مسیر طلایی" پخش و با استقبال زیاد مخاطبان به ویژه جوانان مواجه شده، تولید انبوه این مسابقه در دستور کار شبکه سه قرار گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.672 seconds.